M á la Tunisia!

Detta hände i Tunisien! ^^

Dagen började med en tågresa till S-holm där jag möttes av min mor och anders.
Sedan vidare till kusinerna, där vi skulle sova över och sedan ta flyget...typ 4 på morgonen!

i alla fall...Här är bilder från kussarna.


Efter en liten återförening åkte vi till nått köpcentrum/förlåt jag kommer inte ihåg namnet)
fick vi, gissa vad!?

SKOOOR!!
Anne-Louises
Nattas
Och mina underbara lovleys!

Vi kom tillbaka och då blev det fika
Dom äldre fick likör  Lillebror 

Han är söt som socker må jag säga! Jag har dom vackraste syskonen

Arlanda!




På flyget
"Vi är på flyget till Tunisien" minen!!


FRAMME!
"Framme i Tunisien" minen

På bussen till hotellet


Hotellet
Gångavstånd till havet!
Leo blir uppäten av en stor fisk!!
   

Utflykt med kvinnorna i familjen



modellen ser exakt ut som A-LO!!!
Museé


Kamelridning


Djurpark



Jag är rädd att om jag tar mer bilder nu kommer bara fem av dom visas. Det är ett ton med bilder, svårt att visa alla. Men den näst sista dagen åkte vi på piratskepp och fick fiska. Sista dagen var slapp och känslorna kan representeras med den allra sista bilden. Tunisien var helt otroligt, önskar att få åka dit igen någongång. Hänger nån med kanske? ^^

MvH// Marielle



Kommentarer
Postat av: Elin

Åååh underbart fina bilder!! Kom hem alldeles nyss, och blev asglad när jag kom på att du nog hade uppdaterat nu, haha. :P Förresten så älskar jag dina djurbilder, det märks att djuren tycker om dig i dina bilder när de kollar in i kameran. :) Tänker på den fjärde bilden ab djurparksbilderna mest. :D Älskar bilderna från luften också, och bilderna från stranden, muséet, och bilderna där alla är så glada! Man blir jätteglad av att se dina bilder. :) (Haha, nu har jag hyllat dig till skyarna känns det som, men du är värd det.) En sista sak, vad betyder "M á la Tunisia"? :P Annars så vill jag bara säga att efter de här bilderna hänkar jag gärna på till Tunisien i framtiden! Godnatt <3

2009-05-15 @ 00:26:04
URL: http://detvarengangen.blogg.se/
Postat av: Lisa

SÅ otroligt fint Marre, du anar inte hur avundsjuk jag är på dig just nu! Ihhh, men din lilla Nisse, jag trodde du hade glömt bort gamla Lisa på hennes stora dag, men jag hör av mig i Veckan ;) <3

2009-05-15 @ 13:08:42
URL: http://theoneiam.blogg.se/
Postat av: Beea

LÄtt att jag gör :) hihi

2009-05-15 @ 14:43:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0