100% glädje

Jisses!!

Det är ju snart lov! ^^ och jag är överlycklig!


En hel vecka som jag kan göra exakt vad jag vill. Jag ska nog släpa med mig en massa roliga människor lite här och var. Om ni vill så får ni gärna följa med..Vilka de än är som nu läser min blogg, haha.

//Marielle :3



För övrigt så längtar jag extremt mycket tills snön kommer. Har drömt ett antal gånger nu om att jag vaknar upp ser att allt är täckt av snö!!!!
Jag ser det snöar! Jag ser det snöar! Det var väll roligt, HURRA!!! ^^

Kommentarer
Postat av: anne-louise

det snöade här idag :D

2009-10-23 @ 12:08:19
Postat av: Elin

Mig får du då släpa vart du vill! :D

2009-10-23 @ 15:46:45
URL: http://lunchdags.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0