Nonsense



OM DIG..
Namn - Marielle
Bor - För tillfället i örnsköldsvik, men vem vet vart jag hamnar sen
Syskon  - Lillebror och mina älskade två systrar
Ålder - 17
Född - 24 dec
Ögonfärg - Blåa
Längd - 160
Sko storlek -  37
Höger eller vänsterhänt - Höger
Stjärntecken - Stenbock
Hårfärg - brun..ish.
Födelseort - Umeå

DAGENS..
Låt - Bitter sweet symphony, the verve
Saknad - Papi
Kläder - linne och shorts!
Smink - None, all natural
Mat -  Äckel skolmat >__<
Köp - Ingenting just nu
Göra sen -  Matte
Godis - skorpor! (Y)
Pinsamaste - Kom en timma försent till vårdcentralen..Inte för att de var pinsamt, men.

SVARA ÄRLIGT
Gillar du någon just nu - Ja ^^
Tycker du om att plocka svamp - Inte i flera timmar, annars så. Ja ^^
Tycker du om godis - I måttliga mängder
Hur många gånger i veckan äter du godis? - Då de bjuds, inte så ofta
Äter du oftast nyttig mat - Jao
Tycker du att du själv är söt/snygg - Kanske inte snyggast i världen, men ser inget fel på mig
Du ger mycket komplimanger till andra - Ja, de tycker jag
Är du nöjd med ditt förnamn - Haha, ja. Varför inte?
Du tycker att du själv är smart - Det beror helt på vilket område de handlar om XD
Vad är det sämsta hos dig - Har en tendes att skrämma upp mig själv ganska så ofta
Vad är det bästa hos dig - Ingen aning, glad och trevlig hoppas jag på 
Har du bra självförtroende - Mjara
Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn - Eh..hehe. Beror nog på vilket humör jag är på
Du tycker om att vara med killar - Eh, jora. Det är ju inte själva killarna utan deras personligheter
Känner du dina grannar - Haha! Nej, nyinflyttad
Gillar du skolan - Love it! ^^ Asroliga lektioner och riktigt snälla människor jag får gå med också! :D
Har du någon gång skolkat - Jo, de har väll hänt
Spelar du något instrument -  Ja! ^^ Min älskade finfina dundergitarr!
Sporter/aktiviteter har du gått i? Har spelat fotboll och simmat, håller på med yoga nu ^^
Har du några tatueringar - Nope
Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag - På morgonen
Tycker du om djur - Absolut! :D

BRUKAR DU..
Sova - Eh..Ja
Ta mediciner du inte borde ta - Nej
Röka - Nej
Snusa - Nej, usch!
Skada dig - Inte med vilje
Klä dig i svart - Jora
Lita på folk - Har lite svårt att göra det fullt ut. Men har några jag litar riktigt på
Skada dig med flit - Nejje
Drömma mardrömmar - Händer ibland
Gå i skolan - Jopp
Ljuga - Nej nej nej! Jag bara tänjer lite på sannigen, haha
Vilja dö - Ne Q__q

NÄR..
Åt du senast - Kommer inte ihåg vilken tid
Läste du ut en bok senast - Nån vecka sen
Köpte du något senast - förra veckan någongång?
Vad? - En frappista, med cappucino smak! Muuums! ^^
Svor du senast - Det händer ganska ofta, håller inte riktigt koll på när de händer
Sjöng du senast - Inte idag (A)
Klagade du senast - Idag XD när jag inte hittade till vårdcentralen
Klantade du dig senast - Idag...När jag inte hittade till vårdcentralen

HAR DU..
För många vänner - Jara
Förföljelsemani - Då jag går ensam i mörkret kanske
Någon annan psykisk sjukdom? - fobi för broar är väll de enda >__<'
Skadat någon? - Vet inte, kanske. Inte med vilje
Färgat håret - Jovars
Några piercnings - Ne
Några tatueringar - Ne
Egen dator - Ja, Galadriel...Men hon har lite problem nu ;__;
Gjort bort dig rejält - Nån gång säkert

DET VAR ALLT!! :D

P.s Förklaring till förra inlägget kommer nog lite senare D.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0