Kamomillte

Jag tror att jag nog kommer bli förkyld imorgon...

Det började med lite torra ögon(vilket det brukar göra innnan jag blir förkyld) och sen har det väll bara gått utför. Idag har folk fått höra mig snora och snörvla och även hosta lite då och då. Men dagen har varit riktigt kul ^^

Varje dag som jag ser på schemat så tas det med en stor suck, men dagen slutar lika roligt ändå.
Det är allt tack vare mina finfina klasskamrater, riktigt roliga och riktigt konstiga människor.
Jag skrattade tills magen skrek av smärta.

Men som sagt blir jag nog sängligandes imorgon, annars så får dom väll se en likbeck halvdöd människa kämpa för att klara av dagens krävande händelser!

MvH// Marielle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0