With my hand in my pocket

Jag lyssnar på några Jason klassiker, medans mamma springer runt och skriker sönder halsen och låter stressen ta överhanden. Det är väll så en dag kan se ut, men kanske inte hur det borde vara. Stress är inte en av mina närmaste känslor och absolut inte en favorit.

Jag låter i alla fall Jason få göra ett försök till att lugna ner detta hysteriska hus.
Vi får väll se senare om det har fungerat.


Och om inte det fungerar, får Jack Johnson göra ett försök.. Men ingen kan klå mästaren Jason, som fortfarande är den absoluta favoriten!

//Marielle

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är bra, ladda upp med bra musik så du kan komma imorn ;)

2009-09-17 @ 14:47:39
Postat av: Becka

Okej, det där var postat av mig :o

2009-09-17 @ 14:48:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0